Resebloggen

                            
                       Hey.
 
Om ni vill följa Max & Sandras reseblogg så gör ni det här =
 
http://nouw.com/sandrawolgsjo
 
Fina bilder och berättelse från dom själva.
Hos mig får ni lite snapchat från deras dag (när jag får det)  och lite berättelse från samtal från Max.
 
Ja självklart har vi pratat i dag oxo.
 
Jag säger att han inte behöver ringa men han vill själv, tur vi har Skype.
 
Dom har haft en bra dag med go mat (KFC) och massage.
En timmes Thaimassage hade kostat 60 kr.
1 drink kostar 12 kr
taxi resa ca 20-40 kr
 
otroligt billigt alltså
 
I morgon ska dom upp tidigt och se soluppgången och sen åka till ett vattenfall.
 
    Det känns som Max är nära fast ändå så långt bort. Saknar mina skitungar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0