Sankta lucia

Hej på er 
Önskar er en fin lucia 
Jag fick ju min dos av lucia firande i går som Ni vet 😀😀
Här kommer lite mer bilder från gårdagen 


        Me 


       Syrran 


           Vaxholm kyrka 
 Där gifte sig Sussie & Kenneth och Tuva och saga är döpta där 


    Här börjar kyrkan fyllas på
Det var fullt / 250 personer och dom hade 2 framträdande under lördagskvällen ,  bästa lucia tåget 


        Vackra  kyrkfönster 


            Tuva 

             Lucia tåget 


           Brorsans   Hus 


             Fin gran i nya hallen
Kenneth & Sussi hade gjort allt så himla fint i går med massa stjärnor, ljusbelysning och massa tända ljus 
  Stämningsfullt och mycket trevligt 


           Vackra kakelugnen 


             Tuvas   Rum 


   Trappan från övre balkongen upp till sol och utkikstornet/ takterrassen 😀👍
Där kommer jag hänga sommar 2016 



   Vi var väl ca 18 personer i går och vi spred ut oss i alla mysiga rum 


Sacke , saga och marre ( Sussies syrra )
 

 Stefan ( marres kille) Och Kjelle 
( Sussis pappa)


 Tuva och Kenneth fixar med middag 


            Älskade  familj 
Svägerska Sussi , Tuva , saga och min bror Kenneth 


 Min fina Åsa (th) med gulliga dotter Elin 


         Dagen middag
Jättegod gulasch soppa fast köttet utbytt mot köttfärs
Grymt god med gott bröd till
Tack för middagen 


       Massa   Prat & skratt


          Mörk bild på brorsan 


             Familjen  Åsa 


     Älskade saga som också sticker utomlands på annandagen 
För henne och pojkvännen  sacke blir det Indien 


         Blev lite bild visning 



 Här säger vi farväl för denna gång
 Älskar er gänget och alla andra på plats 

//    Love IA 




Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Har inte sett någon lucia än, och jag tror inte att någon letar sig ut i skogen för att sjunga för mig :)

Svar: Haha det hade varit något 👍👍
Maria Höglund

2015-12-13 @ 15:02:52
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0