Santas secret

Bland det mysigaste med julen är alla julfilmer på tv:n
I dag tittade jag på Santas secret..
Ni vet,  så där amerikanskt juligt och väldigt gulligt romantiskt och så fäller man en liten tår när allt slutar så lyckligt..
Love It
 
Mysigaste med julen listan är. 
 
All julbelysning
Alla är lite extra vänliga mot varann, okända säger tom. God Jul
massa godis och nybakat
massa god mat
ledighet
allt bra på tv:n
att det är ok att gå i pyjamas och tofflor flera dagar i rad hemma.
 
   Vad  tycker ni  är bäst med julen ????
 
Jag fick en fråga i dag  kring mina tankar om att Max & Sandra åker snart,
Jag tänkte att jag skriver mer om det när jag har släppt dom på Arlanda  på Lördag. Känslorna är bara positiva en så länge men självklart är jag livrädd att något ska hända dom när som är på andra sidan jorden men jag kan inte alltid vaka över dom.....
Återkommer med mer tankar....
 

Ha en bra Söndag, nu har jag saker att göra / XOXO MARIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0