Utfört

Precis hemkommen från mitt KP uppdrag, I dag  var det sista gången för 2015 och nästa gång blir 6 Januari 2016.
Jag åkte hem till honom vid 14 tiden och trodde vi skulle ha en lugn kväll med fika och promenad, men icke..
Jag höll på och bryta ihop när han sa att han ville till stan, när vi är i stan vill han gå från söder in till gamla stan och sen runt i stan mm och besöka en viss affär.
 
I dag spö regnade det och jag var totalt dyngsur nu när jag kom hem, Jag tror det kommer ta en månad för min dunjacka att torka, frös som ett as....
Nu sitter jag med torra kläder under en filt och myser. Vi hade det trevligt som vanligt, han hittade det han skulle ha och jag smet in på Indiska i Gamla stan men tittade bara runt, fönstershoppade som det så fint heter.
 
En mysig men blöt em.
Jag älskar att gå runt på söder och drömma om fina lägenheter, alla hade gjort så fint i alla fönster.
Här kommer några bilder:


           Medborgarplatsen  
 Här kan man tänkas bo 😜




                  Gamla stan  




  Sjyst lägenhet på söder
  Slussen
En sån här ateljé våning vore något 
Nu ska jag vila, promenerat 1 mil i dag

// Maria  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0