18/2

Hej på er
Lite vad som händer framöver.......
Onsdag i dag , veckorna springer i väg, snart är fasiken februari till ända.
Nu böjar det bli vår neråt landet, typ 7+ grader och sol.
Hur härligt låter inte det.
I dag jobb + KP uppdrag
På fredag fyller min skatt år (och på Torsdag fyller illa Thea år)
Helgen blir lugn (tror jag)
Måndag jobb i Hemmesta med grillning & kalas.
Sen tänkte jag ta lite sportlovsledigt och åka till mamma & Ludde några dagar.
 
I mars ska ju Max & Sandra flytta, jag misstänker att jag blir lite involverad i det men jag får INTE LYFTA
Jag har lyftförbud av min dr pga.  av min skit rygg. men självklart kan jag hjälpa dom med andra saker.
 
 
Ja Ja nu ska jag åka // Ha en bra Onsdag
    Laaaater Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du kommer nog behövas i alla fall:) Du vet, någon ska ju koka kaffe och sådant haha:)

kramar

Svar: Sant
Maria Höglund

2015-02-18 @ 12:08:59
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ingen vår här i dag i alla fall - regn och grått! :/

Svar: Aha ok samma här ! Snön försvinner mer och mer
Maria Höglund

2015-02-18 @ 17:03:53
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0