Bajs

            Usch 
Nu ska jag spy Galla igen över allt hundbajs som ligger ute på gator  & gångvägar!
 till 98 procent tar jag upp bajset
Det kan vara någon enstaka gång jag har glömt påse eller att Sune skitigt 2-3 ggr på en långpromenad och påsarna tar slut !
Om det sker i närheten försöker jag memorisera vart det hände så tar jag upp det promenaden efter 

Den här skylten såg jag i morse vid grannhuset 

Så bra skylt men sorgligt att man ens ska behöva nämna det, plocka bara upp efter er ! 😡😡


       Trevlig helg // Maria 😎


Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Isch, det som göms i snö...

2015-02-13 @ 11:13:11
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0