En blev fem


Efter 11 tiden fick jag för mig att åka till Tyresö c för jag ville ha doft vax

Först frågade jag älsklingen om han ville följa med men han  ville bara vara hemma och ta det lugnt
Då skulle jag gå in till Kalle och fråga men han låg och sov 

Då sms:ade jag Max och Sandra och frågade om någon av dom ville haka 
Båda ville hänga med, sen vaknade Kalle och ville också haka och i sista sekund så ångrade sig Henning så det slutade med alla 5 åkte till Tyresö 
Mysigt när hela gänget är tillsammans 

Vi kollade runt lite i butiker och avslutade med lite buffe på thai 
               White Rise 









   En alldeles utmärkt söndag med mina kära , snart kommer vi vara ännu mer tillsammans 😀 älskar er mest 

     Love Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh köttgryta är ju 100 gånger godare än pannkakor! Det är min favoritmat, speciellt med massa grönsaker och om man låter grytan stå o dra några timmar. Mumsigt och nyttigt!
Ska Kalle och tjejen flytta hem till er igen? Nyfiken haha
Ha en fin söndagskväll nu vännen. Kram

Svar: Yes så är det
Dom ska resa till Asien 3 månader i dec så dom flyttar hem och sparar lite pengar
Dom ville inte förlänga deras 2;a hands kontrakt utan flyttar hem 👍
Maria Höglund

2015-02-08 @ 17:34:35
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Myyyysigt med alla samlade! Min familj åker nästan aaaaldrig nånstans tillsammans trots att vi alla bor tillsammans... Lite tråkigt ibland!

Hoppas du får en bra ny vecka!
Kraaaam & godnatt!

2015-02-08 @ 21:49:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0