Energi

I morse vaknade jag med energi.
Jag åkte till jobbet efter frukost, röjde lite, handlade till sportlovs veckan (2 dagar) i lokalen Haninge
Kollade post & mail.
Sen åkte jag vidare till Ica Maxi för storhandling, det gick smidigt. Inte så jättemycket folk idag, skönt!
Kanske min storhandling får bli på söndagar ??
 
När jag var klar på Ica så åkte jag till Länna och Jysk, Jag hjälpte Max att köpa ett bord han ville ha. check....
 
Väl hemma så började jag rensa bland räkningar & post
sorterade alla kvitton med viktiga  garantier till en egen ask och la alla månadens räkningar i en hög så det är klart till den 26:e.
 
Jag flyttade ut alla mina kläder från mina garderober i rummet till stora klädkammaren
Sen tillagade jag kvällens middag // Kalops. Den har stått och puttrat på spisen i 2.1/2 timme nu. Tänkte servera det med kokt potatis och stekt ägg. 
 
Nu ska jag läsa lite bloggar och senare kl. 19 har jag tvättstugan
Jag kommer garanterat sova ovaggat i kväll
 
     Tjao Maria from Bahia......
 
Ps. Grattis till Jim & Åsa idag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0