Fix hemma

Hur mycket skit har man egentligen 
Jag tycker jag sorterar och rensar ofta 
I dag hittade jag lite mer skit jag kunde göra mig av med ! 

Sorterat , tvättat, möblerat om och tvättat alla mattor i lgh
Tömt ett rum till m&s och jag har flyttat in i vardagsrummet igen 😀


                      Före 


        Efter i vardagsrummet 



              Före i sovrum 


                       Tömt 


       Bommat & låst till herrskapet        
kommer 

  Nu väntar vi på Björn och Jeanette 
  Dom kommer över på en fika sen ska vi åka till maxi och storhandla 
   // love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Nuuu måste jag ha missat något! Varför flyttar dom hem igen? :)

2015-02-24 @ 21:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0