Fredag den 13:e

Hallå
I dag är jag ledig, skönt.
Jag ska bara ta det chill, Jag ska fixa mina naglar och göra en kasslergratäng.
I kväll blir det mys med  film & popcorn.
 
Är ni skrockfulla för fredag den 13:e ?
 
I dag bokade jag tågbiljetter till mamma, längtar efter henne och Ludde.
Skönt att hänga med morsan och Ludde bus några dagar (fråga Sune) hahaha,
 jag åker v 9 då det är sportlovsvecka så jag ville inte vänta med att boka biljetter på SJ.
 
  Nu ska jag kolla lite tv:4 nyhetsmorgon. // Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh kasslergratäng?? Låter ju underbart gott! Hur gör du den??
Här är receptet på Johans magiskt goda dillsås!
Ps, den är INTE nyttig någonstans hahaha

1 gräddfil
Majonnäs efter smak o tycke ( ganska mycket)
Några droppar citron
Lite honung typ en tesked
Dill, vi kör på fryst dill
Salt o peppar

Den är sur, söt, syrlig och härlig smak från dillen. Passar till all fisk ;)
Prova o se om du gillar den!
Kram fina du <3

Svar: Åååå tack , receptet på min gratäng kommer på blogg i em
Kram
Maria Höglund

2015-02-13 @ 10:50:41
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0