Halvtids kock

I bland känns det som jag jobbar halva dan och står i köket halva dan 

I dag var en sån dag 
När jag kom hem från Värmdö vid 15.30 började jag kocka

   Kycklinggryta till Kalle 
   Kycklingfiléer till Kalle 
    Fiskgryta till mig 
    Såser
     Sallader 





           Säg hej till kocken 


     Min fiskgryta är to die for
      Så himla god och enkel 🍴🍴

 I kväll är det mycket bra på tv:n
Stjärnorna på godset
Farmen 
112 Aina // älskar den sjuka humorn 😀

     Ha en fin kväll / IA 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh så god fiskgrytan ser ut recept tack :) ha en bra dag

2015-02-24 @ 13:22:47
Postat av: Anonym

Jag håller med ovanstående, fiskgrytan ser riktigt god ut!

2015-02-24 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0