Hemma

      Hej vänner 
Nu är jag hemma ! 

Hemma är det ingen vila haha 
Jag har fixat klart i Max & Sandras rum
Putsat deras fönster och bytt gardiner och torkat ur garderober 
Nu är det bara för dom att komma hem ❤️
    Flyttlasset går 10 i morgon bitti 




För er som missat så ska dom bo hos mig ett tag för att spara pengar till en långresa i Asien i 3 månader 

 Klart dom ska spara och resa innan dom börjar ta bo lån och får barn etc  

 Sen har jag pulat hemma och betalat alla förbannade räkningar och nu har jag tvättstugan 




   Roligare kan man ha en fredagkväll 

    Skönt att vara hemma
Borta bra men hemma bäst heter det väl 
Men jag har haft det jättebra hos mamma ❤️

  Nu ska jag fortsätta // XOXO Maria 





Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Lycka till med flytten!!

2015-02-28 @ 09:42:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0