Hemma

Kom precis hem efter jobb och KP uppdrag 
I dag var vi bara i västerhaninge 

Så här fint var det i en av tunnlarna i v-h


 Dom äckliga tiggarna finns fan överallt 
😒😒

 I går och i dag har jag haft magsmärtor från helvetet, när jag står på handens pendeltågstation så vill jag bara kräkas rakt ut pga smärtorna men jag kunde hålla emot, jag gick till Pressbyrån och tog en kokt korv då kändes det lite bättre
Jag är trött på att ha ont i magen, när det kommer håller det i några dagar tyvärr 

På jobbet i dag hade rädda barnen lämnat kvar lite semlor efter deras möte hos oss på tisdag kväll men som tur är så gillar jag inte semlor och sen 
mag helvetet så dom fick stå orörda 😋


         Ha det // Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag kunde inte ha sagt en bättre mening om tiggarna, jag håller heeeelt med!

Usch för mag-ontet...

Svar: Hatar dom verkligen 😒😒😒
Maria Höglund

2015-02-18 @ 17:37:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0