Julen & kaos

 
Jag är lite förvånad över hur många grannar som fortfarande har kvar sin julsaker i fönsterna
Ljusstakar & stjärnor
Jag tycker att jag är väldigt tidig på att pynta (början av dec) men att fortfarande ha det uppe i början av feb tycker jag är väldigt sent.
 
Det är nu jag vill ha upp lite vår glada färger / vår känsla
 
JA JA tur att vi alla är olika...Dom tycker säkert jag är lite koko som drar upp mitt så tidigt.
 
Här har det varit lite små kaos.
Max & Sandra fick problem med deras proppar, el eller om datan slår ut hela systemet?
Vi har pratat ett x antal ggr i telefonen men vi får åka och hjälpa dom i morgon kväll efter jobbet.
Vi kom inte på en lösning genom luren.  skumt
 
Sen här hemma hörde jag något som rann på golvet, då är det ett av mina blockljus som typ blivit snett så all stearin rinner ner på golvet och det har verkligen skvätt överallt, Inte lätt att få bort all stearin på golv och fönsterbrädor.
mycket extra pyssel. Fuck.....
 
                              VALPIS
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen.....  Natti Natt
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahahha det finns en dår-familj i mitt område som brukar ha kvar allt till midsommar hahahha!

Vilken liten söööötis på bilden! :)

Svar: Trevlig helg ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-02-06 @ 17:47:10
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0