Rolig kväll


Asså herregud vilken sjukt rolig kväll vi hade i går
Alla skrattade hela kvällen
Bara helt galet , i dag är jag alldeles hes

Det var jag, Henning, kricka och nettan från början , vi åt gott och drack gott 
Vi kom vid 3 tiden och hade bordet till 18 , sen var vi tvungna att flytta oss till baren för det var fullsatt på olerys hela tiden 😍

Vi kände väl att vi skulle avrunda med en öl i baren och sen röra oss hemåt men sen vettefan vad som hände
Allt vart ännu roligare och vi hamna med massa annat roligt folk och klockan drog i väg
Helt plötsligt var klockan 23,30 

Här kommer lite bilder 


    Hemma hos K&N 




    Kricka & nettan firade 5år vi köpte 2 roliga glas till dom 2 





      Min goda mat, resten av gänget åt kött 

    
     Lite mycket krasse 



          Min     Kärlek 


         Våran popcorn skål 


     Kricke och nettans högar 
   Haha vi giddrar med dom









            //   Love IA 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Kuuul med en lyckad kväll!
Haha glasen var roliga förövrigt!

Kraaamaar

Svar: Tack a det var dom 😀
Maria Höglund

2015-02-15 @ 20:20:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0