14 dagar

 
I dag har jag avstått från snarr i 14 dagar
Inget godis eller kaffebröd på 2 veckor.
Bra jobbat, jag har ju även vart flitig med promenader men förra veckan tappade jag bara 0,9
och i morgon ska jag väga mig igen. Det känns inte som om det hänt så mycket faktiskt.
Jag tror jag har en urdålig ämnesomsättning och jag kan ju inte svettas.
 
Vissa människor som är med i vår FB grupp, inget godis & kaffe bröd på 100 dagar har tappat massor.
Typ mellan 3-4 kg 1:a veckan, Men herregud, har dom slutat äta ......hahaha
Så mycket har jag aldrig tappat i veckan.
Som mest tappade jag 2,3 i veckan när jag var med i viktväktarna.
 
  Ja Ja, alla kg ner är tummen upp
 
 
Love Maria
 
       
 

Kommentarer
Postat av: S

Du är jätte duktig!

Jag tycker ändå att du ska ge LCHF en ärlig chans! Ser att du redan äter ganska likt LCHF så du behöver inte göra så jätte mycket förändringar! Ät inget som innehåller mer än 5g kolhydrater/100 g är en bra början. Inget pasta, potatis, ris, bröd och sötsaker skippar du ju redan!

Jag är skitnojjig för att vågen ska göra mig besviken på lördag när vi ska väga oss. Jag har varit dålig med promenader, speciellt nu sedan Jilara är borta : (

2015-01-14 @ 12:16:26
Postat av: Felicia

Åh vad duktig du är som kunnat vara utan det så länge! Jag själv har blivit en riktig godisråtta nu när jag jobbar i godisbutik så här går det bara åt fel håll :/

Du är som vanligt väldigt välkommen med en designbeställning, och jag bollar gärna idéer! Jag saknar också bloggandet, jag har kommit bort lite från det nu :/ Trist!

Kramar!

Svar: Kan du inte komma med några förslag i grönt
Mitt namn och blogg ska vara med
Jag bifogar snart 3-4 bilder jag vill ha med 😀

Maria Höglund

2015-01-14 @ 14:41:27
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0