Allt slängdes.

Som jag skrev i ett  tidigare inlägg så åkte ju hela julen bort i dag, känns super faktiskt.
Blev dock lite mörkt i vardagsrummet nu när alla slingor, stakar och julgranen försvann.
Men i morgon åker nya fönsterlampor upp som jag köpte i Mariefred i okt när jag var hemma hos Annicka
 
    Till något helt annat:
 
Jag gav inget nyårslöfte i går, dels för att jag inte skålade med någon och önskade gott nytt och dels för att jag inte ger ett löfte om jag inte kan hålla det....
Men jag behöver ju tagga ner på allt godis och skit man stoppar i sig.
Så därför har jag precis slängt en ica påse med massa godis, pepparkakor, öppnade hips påsar. Sånt som är oöppnat tar jag till mina ungdomar på FT.
 
Först tänkte jag att jag skulle ha kvar allt tills det är uppätet men varför ??????
Bara ytterligare en ursäkt för att smocka i mig,
jävla fetto.
 
Nu ska socker pundaren ytterligare genomgå en avgiftning på godiset för 1000 gången.
 Ni vet ju hur det brukar sluta men man måste ju någon gång lyckas, eller ???
 
                 Gav ni några löften ???????
 
       Love IA
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag gav inga direkta löften jag heller, men däremot ska jag försöka dra ner lite på allt festande...

Kraamar

Svar: De e bra 😀😀
Maria Höglund

2015-01-01 @ 21:30:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0