Lite lättare

 
 
  Förra Torsdagen ställde jag mig på vågen bara för att se om vikten gjorde någon skillnad genom att inte äta
godis/kaffebröd och att ta lite promenader. Jag har alltså inte ändrat något på kosten än.
Men jag äter oftast bra husmanskost, jag är ingen pizza tjej.
 
      Hur var det då ??
- 0,9 i dag Torsdag - Torsdag
         Nästan 1 kg.
 
Jag kommer inte väga mig hysteriskt nu framöver men så länge jag inte äter massa gott så ska jag väga mig varje Torsdag.
 
      Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad duktig du är!! Heja heja :)
Tråkigt med grått o blött ute igen, speciellt för mig som jobbar natt och behöver det lilla ljuset från snön :)
Ha en fin torsdag! Kram

Svar: Desamma underbara ❤️
Maria Höglund

2015-01-08 @ 15:57:51
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0