Min lördag


Först var vi hemma hos Max & Sandra på frukost 
Sen var jag i Tyresö på ett ärende innan jag åkte till maxi och handlade frulle till jobbet
Jag åkte upp till jobbet ett tag! 

När jag var klar där åkte jag hem och satte igång 2 stora stekar som står på spisen och puttrar 2-3 timmar 
Tänkte göra stek sås och potatis av En och pyttipanna av den andra 

När jag var klar med det gav jag mig ut på en pw 
Precis när jag började gå så kom det snö
Det blev värre och värre och de sista 3 km var det motvind och snöstorm 
Mys mys 



      Total sträckan vart 5,7 km
Över halvmilen 😀
Internet slutade att funka några ggr så rutten vart fel på gps 
Men jag vet att rundan är 5,7 

 Nu ska jag läsa lite bloggar och mysa ner mig i soffan med Sune 
      Puss på er /  Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad duktig du är! Du kommer passa perfekt på beachen i sommar :)
Har ni bestämt vad ni ska göra i sommar? Ska ni resa?
Johan är osäker fortfarande haha, kostar ju en hel del ;/
Ha en härlig lördag fina du! Kram

Svar: Hej och tack men nä ingen beach här
Jag måste tappa 25 kg och jag har ju ful mage efter kejsarsnitt så hatar bikini
Men gör mitt bästa

Vi är inne på att inte åka något i sommar utan spara allt till nov/dec och dra till varma breddgrader då typ Thailand , vietnamn etc. Massa kramar Maria
Maria Höglund

2015-01-10 @ 19:00:05
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0