Min Torsdag

Skulle ju börja dagen med en promenad till jobbet men det sket sig !
Vilket jäkla skit väder. regn & blåst. Nu är snön borta och det e skitigt & grått igen.
Väl på jobbet så körde jag på några timmar innan det var dags att åka på möte i V-H
Mötet avklarat...
När jag ändå var i V-H ringde jag min barndoms kompis Reneé  och kollade om hon hade tid att ses ett tag och jag hade tur, Hon var ledig och kunde ses...
Den underbara kvinnan ger mig energi.... Love Her
 
Nu är jag hemma och ska kolla housewifes och sen ta min promenad....
Sen MAAAAAAT, Är skithungrig.
 
          Kram Maria

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

Jag håller med dig, vädret är verkligen inte kul nu. Jag hade velat ha snö och några minusgrader så att det är torrt ute. Om inte annat så får det gärna bli vår nu.

kram

2015-01-08 @ 17:56:22
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0