Ordning i kaoset

Hur gör ni när ni lagar mat ?

Jag slänger allt mitt skräp, skal, förpackningar mm i slasken åt höger medans jag fixar i köket
När all matlagning / bakning är klart så tas det bort och städas snyggt 



Så här såg det ut i dag när jag gjorde 2 maträtter samtidigt plus bakade 2 tårtor 
Ordning i kaoset men jag har stenkoll
 Jag stod i köket från 14,15 - 16 i dag och lagade käk mm😀


     Förbereder tårtorna så de får gotta till sig till morgondagen då Kalle fyller 
   17 år 🎉🎉

     Puss Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Johan gör som du, samlar allt skräp och slänger sen. Jag är tvärtom! Slänger allt på en gång i papperskorgen. Pallar inte se skiten när jag lagar mat haha
Grattis Kalle!! Hurra hurra hurra :)
Hoppas ni får en riktigt härlig fredag nu! Stor kram

2015-01-16 @ 06:44:08
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Haha min mamma är likadan! Det ser sjukt rörigt ut när hon håller på hahaha. Den som får plocka undan och diska är dock pappa, mamma diskar aldrig haha.
Åååh vad gott med tårta!

Kraamar

2015-01-16 @ 19:54:02
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0