Sjuklingar



 Så här ser det ut hos mig, Kalle har jättehög feber, hostar ihjäl sig så han kräks, svimfärdig och yr så fort han står.
Jag trycker i honom vätska men han vill inte äta. sover och sover..... Lilla älskling
 
 
 
  Den stora sjuklingen som knappt aldrig sover, typ 5 timmar per dygn (normala dygn)  har nu sovit 14 timmar i sträck, han är helt sänkt, varm , hostig och snorig
Jag själv har jätteont i halsen och nacken men håller mig flytande med massa värktabletter.
 
Det blir nog ingen rolig helg, vi hade planerat middag både fredag & lördag + gå på filmen Kingsman men det skiter sig.
Jag hoppas jag inte blir lika sjuka som grabbarna.
 
    Ha en fin Torsdag // Maria


 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Usch usch....
Hoppas dom kryar på sig!

Kraaaamar!

2015-01-29 @ 21:26:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0