Trettondagen.

Jag tog ju en morgon promenad i morse ,  om man räknar den 4+5+6/1  så har jag gått över milen och i dag är det  6 dagar utan godis. En bra början på 2015.
Nu har jag varit på jobbet och lämnat en skohylla, köpte lite frukost  och tjeckade  av lite.
Efter det var vi på SIBA.
 
Men mina vänner vet ni ?  Jag är så trött hela tiden. Min kille frågar mig vad det är och jag kan inte svara på det riktigt
sover ca 9-10 timmar per natt och då blir jag ändå väckt av honom kl. 8 på morgonen.
tröttare än tröttast.
Helt slut om man säger så. 0 energi faktiskt.
Det kommer att bli tufft att börja jobba normalt igen.
Jag lägger mig ca 22-23 varje kväll och blir väckt 8............
Nu när jobbet startar som vanligt måste jag upp 6.30 och jag har ALDRIG varit en morgon trött tjej.
 
  Ja Ja
 

                                      // Massa kramar Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

6 dagar utan godis är bra jobbat! :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-01-06 @ 17:43:52
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0