Effektiv

I dag var det en grymt effektiv dag på jobbet
Grupp 2 av våra sommarjobbare startade i dag
Ett toppen gäng med bara killar
Dom har gjort massa i dag 👍
Toppen jobb

Jag har också gjort massa😀
Handlat
Gjort kassler sås och pasta ( flera portioner) till en som bor i vårt stöd boende 
Fixat i huset
Papper
Mail
Fakturor 
Mm mm
Och hängt lite med Goa kollegor , chef 

Varje dag så tänker jag så här
- i dag ska jag sätta mig ner och hinna prata med alla
Ungdomar/ personal 
Men vipps så har 7.1/2 timme sprungit i väg och jag kilar hem 😒😒& knappt hunnit prata alls 😒
Tror jag bara ska ta en dag då jag bara ska hänga med ALLA 

Gillar dessa braiga dagar a LOT
  Nu lite fix hemma kl 21,58
Har vart i väg till nu ❤️❤️Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0