Hudvård

I dag var det dags för min ansiktsbehandling ( present från Sandra) 
Jag var på ett grymt ställe på Skånegatan 68

Mysigt ombonat och en väldigt trevlig tjej som inte försökte pracka på en massa produkter men däremot så frågade jag  om det och jag fick svar på allt och gick därifrån med en dyr men drygt ansiktstvätt 
Den skulle vara grym enligt henne och flera kunder

Förklarar mer en annan kväll varför just den var så bra, hade med PH värdet och kolsyra att göra 
Hon hade jobbat som hud terapeut i 9 år 👍 och var otroligt proffsig 


Jag fick otroligt mycket beröm för min hy
Den var jättefin för min ålder (46) 
Och hon sa så här
- det ingår portömmning och por rengöring men du har inte en ändå pormask 👍


              Mene &  moy 
         Hette produkterna... 


          Min cleanser tvål
   Den kostade  dyrt men  den räcker ca 1 år
Så då är det inte så dyrt kan jag tycka om den är så grym som hon påstod 👍

         //  love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0