Min torsdag

Började dagen på jobbet
Fixade med post, gick igenom saker med hyresvärden, städa lite, telefon fix
( ingen internet än)
Det Positiva är att dom som har massa saker i huset har sagt att dom ska hämta skiten i morgon
Hoppas hoppas 

Så jag börjar min fredag med ett möte på kriminalvården i Huddinge sen snabba ryck tillbaka till FT 

Hit & dit

Det har blivit mycket sånt sista 2 veckorna plus en kväll/ natt så jag räknade ut att jag  hade  jobbat ca 21 timmar mer på 2 veckor  Än vad jag brukar 
Kul men hektiskt 
Plus KP uppdraget plus övervakning 

Efter jobb - hudvård och sen har jag klippt gräsmattan och vattnat
Sen lagade jag mumma mat (middag) 
Kassler, kokt potatis och sparris sås 🍴


      Här är bild på dagens lunch
         Spagetti carbonara 🍴🍴

  Nu lite tv sen en skön kvällsdusch 
   Trött tjej

        Btw / älskar värmen ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0