Nervfel

Asså hundarna har tagit kål på mig dessa dagar 
Sune as jobbig mot bellas & AlexS schäfer
Beck 6 månader

Han har ridit på den stackarn i 3 dagar
Trots att vi sagt åt och brutit ner honom 100 tals gånger
Helt jävla galen
Va fan gör man ????
Har aldrig varit med om detta 😒😒

Ludde har psykat alla med sitt jävla skällande och pipande
Vart  irriterad på honom redan första timmen i torsdags 
Och damp Ludde har ridit på både Beck och deras andra hund Marco 

Helt jävla galen han me 😒😒

Tror fan folk trodde våra hundar var helt jävla galna
Syn för gudarna 
Dom rymde till varandra
Och när deras hund börja skälla så började Ludde skälla
Och när ludde skällde så började deras hundar  skälla 
Om jag lämnade Ludde skrek  och   skällde han hela tiden 
Värsta jävla dårhuset, så stressande 
Har aldrig varit så arg på Ludde och Sune någongång 
😒😒
Får nog lägga in mig på psyket några dagar 

Känner mig totalt slut
Hund jävlar 
Nästa gång åker jag utan hundar 
😒😒
Vi har varit tvungna att byta stuga
Dels för att vi ville ha en annan men dels för att komma i från varandra så inte hundarna triggade varandra 
Och för att inte ligga så nära en husvagn 






     Det var koppel som gällde 
// love Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

Snart får du lite semester från Sune ❤️ kram

Svar: A så jäkla skönt
Maria Höglund

2015-07-12 @ 19:30:36
Postat av: Medberoende

Synd att det blev sådär... Omöjligt att veta på förhand också... Jag skulle ha blivit lika irriterad jag!

Fiiina är dom i alla fall! :)

2015-07-12 @ 21:44:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0