Orm.

I går när jag lämnade jobbet så hör jag min kollega Åsa skrika, Jag och Bosse står och pratar (ägare av vårt hus) och han undrar om det är en geting eller något, Det är det säkert svarar jag, du vet hur vi kärringar är...  Säger jag och lämnar jobbet.
 
Efter ca 20 min så får jag ett sms:s av min chef, där hon skriver att dom har hittat en orm bland våra säckar på altanen.
Ä fy fan......
 
Dom slängde en säck över den och ringde polisen som kom och hämtade den och körde den till skansen.
Först trodde dom att det var en gift orm men sen tror vi det var en vanlig majs orm.
Men hur som haver så r det fett otäckt och as äckligt med ormar.
 
                                 Farbror poliserna fångar in den .
 
 
                                         Usch & Fy
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fyyyyyyyfan vad äckligt! Jag skulle inte ens klara av att vara på samma altan som den hahaha. Ännu mindre ta en bild. Bläääää.
Tur att dom kom och hämtade den!

2015-07-25 @ 18:15:15
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0