Söndag kväll

Hallå
Här har det varit en liten snurrig kväll, gått igenom räkningar (blir ingen rolig månad)
Försökt haft en filmkväll med barnen men ingenting funkade, varken dvd:n eller datan (skit)
 
Jag har gjort god skinksås med fjärilspasta, jag hittade en skinkbit i frysen.... (gott)
 
Jag har små fixat hemma, jag hittade ett par svarta gardiner i garderoben som jag vill sy upp, tänkte faktiskt köra svarta gardiner i köket...... funkar det ??????
Allt annat går i svart, vitt och grönt .
 
Den 8/8 kommer Sandra ha en stor fest här hemma, just nu kommer 28 st. Sandra fyller år.
Det blir livat,
tills dess vill hon göra finare i Max & Sandras rum, därav Ikea i dag. Hon köpte fina saker till deras rum + en tavla.
 
Jag själv vill ändra om lite i köket.
 
Jag hittade ett sånt fint överkast på IKEA i dag men jag hade inte råd. Another time maby..
 
I morgon är det jobb igen...Jag jobbade i lördags fm så helgen har gått fort....
 

                  God Natt på er alla.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Svarta gardiner blir säkert fint! Lite annorlunda mot annars kan jag tänka mig! 😊

Kul med födelsedagsfest! 😄

Kraaaamar

Svar: 👍👍🐼
Maria Höglund

2015-07-27 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0