Söndag

Roadtrippen är över för denna gång
Snacka om att jag har vilat mycket
Sovit massa, promenerat , druckit en och en annan pilsner i Danmark och njutit 😍

I går kväll somnade jag 22 och vaknade 07.00, men vaknade ca 15 ggr därimellan 
Ett jäkla liv på jönköpingsgator
Verkar vara en riktig fest stad 😀

I går kväll vart det massa jobb samtal från både den ena och den andra 
Och samma sak under onsdag- fredag
Gubben blir sur att jag inte stänger av telefonen  men men

I dag måste jag förbi jobbet när jag kommer hem

Jag längtar efter barnen och Sune nu


           Min älskade Sune 
Snart hotell frulle och sen till bilen för de sista 32 milen hem 🚙🚙
// love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0