Bildbomb Vaxholm / student

10/6 och saga min brorsdotter tar studenten 
Vi åkte ut lite tidigare än mottagningen och gjorde Vaxholms hamn en stund
Älskar vaxis💜

Här kommer en bildbomb från gårdagen 







     Här kommer vi till Vaxholm
 Grått & blåsigt 






  Vi gick och tog en öl på hamnkrogen 






              Studentbilder 





          Saga  tar  studenten 




               Välkomstdrink 


      Fina tuva , sagas lillasyster & min brorsdotter 







    Min svägerska Sussi och min bror 


         Min underbara bror 


       Fest i trädgård med buffe och massa go fika 


               Hela familjen 
    Sussi , tuva , saga och Kenneth 


       Dags för lekar i trädgård 

             Fotbollsspel


           Blåsrör , skit kul 



       Jag och Sandra var grymmast
( 😜 ) 


          Vi körde några matcher 

Dom hade också ställt upp ett pingisbord i trädgården 👍👍👍





            Mys i trädgården
Vid 16 tiden sken ☀️☀️☀️

   Tack hela familjen för en kul kväll
Och grattis IGEN Saga 
I dag är du nog inte så kaxig hahaha

         Love Maria 😀


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fina studentbilder! Vilken skola gick hon i?

Svar: Ååå någonstans nere på sveavägen Odenplan
Kom inte ihåg vad den hette
😒😍😍
Maria Höglund

2015-06-15 @ 21:37:00
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0