Blir lite små galen.

ASSÅ TELE2
Dom är fantastiska
Först det här med att flytta vår jobb telefon till nya adressen gick väl sådär men förra veckan fick vi äntligen telefon
 
MEN
 
FORTFARANDE INGET INTERNET......
Jag blir galen.
Jag pratade med dom idag och dom fattar inte varför det inte fungerar så i dag gjorde dom en felanmälan och hoppas att det ska vara åtgärdat om ca 2-3 arbetsdagar.
SUCK.
 
Sen våra tidigare hyresgäster som fortfarande har saker i huset, har inte trott att det varit någon stress med att flytta ut sakerna trots att dom visste att dom hade en månad på sig... så i dag fick jag veta att dom är på semester och att dom inte har någonstans att ta sakerna, men det är ju INTE mitt problem....
Kom igen nu !!!!!!
Trögskallar
Jag blir smått galen på allt som strular hela tiden......
      Gaaaahhhh
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0