Fredag


En bra dag i dag
Skriver mer om det på söndag
Fina Kia har varit Här  på en snabb visit 
Trevligt
❤️❤️❤️
Jag satt ute i solen lite nu på kvällen och fick några strålar sol innan den försvann bakom huset 
Jag tog en iskall cider och njöt 




    Jag e knäpp, jag fick 3 tomatplantor av mamma
Hon sa att  jag skulle nypa av något 
( trodde hon menade blomman) 
 Men hon menade något som växte mellan bladen
Så jag har ju varit duktig och nypt av alla tomat blommor😒😒😒


   Självklart så är en flagga inköpt för att ställa på bordet i morgon på nationaldagen 

Den ska vi fira på söder 💙💛💙💛

    God natt 💤💤 Maria 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, igår var det verkligen ljuvligt väder! :)

2015-06-06 @ 12:21:29
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0