Min Fredag

Hey
Min Fredag har varit sådär
 
Jag mår verkligen inte bra, trött, ont i kroppen och något är definitivt på G i kroppen.
Sandra vart sjuk i går med feber och super snorig. Hoppas jag inte får något som bryter ut nu.
 
Jag har inte ens vistats i solen idag, Pallar inte
 
Hunnit med lite jobb, Varit i stan i dag igen, Varit i Nacka och på ÖB,  handlade hundmat på foder boden och handlat lite på Ica , nu kan jag stryka några saker på To do list.
Vi bestämde också att vi handlar allt inför midsommar när vi kommer upp till Härnösand på Torsdag em., Vi har så jäkla mycket packning.
A/C i bilen pajade i dag, Inte roligt det suger hästballe,  men Björne min svåger ska försöka titta på den på
Måndag - Onsdag ..... 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen
//  Må bäst
    Maria
 
   Avslutar med en bild på min bror på Sagas studentflak.
    Bilden lånad från Petras blogg.
            Love
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0