Nya lokalen/ villan

Vi pysslar i vår nya lokal 
Det finns att göra om man säger så men det kommer bli sååååå bra 

I morgon ska jag ta lite bilder, mitt batteri dog idag så no pictures taken 

I morgon premiär öppnar vi för ungdomarna 👍

 Jag har gjort  illa foten idag
Först fick jag kopiatorn på foten men det gick bra men senare på dan så var jag och Kia på Lidl och handla och jag hade bara tofflor på mig, då fick jag hela kundvagnen rakt över lilla tån bredvid lilltån 
Satan va ont jag har 
Det dunkar i tån och tån är lila blå 
Få se om jag får på mig normala skor i morgon
😀

Nu har jag precis ätit lite natcho taco och tagit en dusch
Snart natt natt 
💤💤
Laaaaater Maria 



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Stackars din fot! Hoppas det går över snabbt!
Skojigt med ny lokal, även om det säkert är mycket jobb :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kraaamar

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-06-01 @ 21:18:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0