Söndag 28/6

Hej vänner 
En sjukt trött tjej här 
Sovit dåligt natten mot söndag då ungarna har haft kompisar här och dom kom hem sent 
Dom ska duscha på natten
Bädda extra säng och då behövs lakan och   dom  finns i garderoben i mitt rum 
Hit & dit så jag vaknade typ 10 ggr 
Egentligen en världslig sak 😀

Jag gick upp tidigt och tog ner alla mina gardiner och allt i fönsterna
För älsklingen putsade alla mina fönster i dag och alla gardiner är rena👍👍


           Så himla fräscht 
När vi ändå höll på så dammade jag det mesta och skura alla golv 😀

Nu doftar det jordgubbs sköljmedel i hela lgh 

//  love Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Braaa jobbat!

Kraaaam och godnatt!

Svar: Tack 😀😀😀😀
Maria Höglund

2015-06-28 @ 21:13:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0