Torsdag

Började tidig morgon med jobb samtal etc 
Sen vidare Mot jordbro
Sen till V-H och vidare in mot stan 
Sen tbx till V-H 


   En vacker bild från Slussen i dag 


När jag klev av pendeln i Haninge var jag as hungrig och åkte mot vendelsö
Sprang in på vendelsö kök och bar och köpte med mig en låda mat till jobbet
Fixade lite papper och några måsten på jobbet innan jag fick skjuts av  Annicka hem

Här hemma har det rullat på med mat, tvätt och fix

Jag satte mig ner och gjorde en lista på saker som jag måste fixa innan onsdag
Just nu är det 14 punkter 👍

Jag ska försöka lösa det mesta i helgen 

 Stress stress men det e en dag i 
morn å 😀

Nu är jag LITE trött kan man säga 

       Go kväll  💤💤


Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Sov gott! :)

2015-06-11 @ 22:17:28
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0