30/3

Hej
Ingen pigg tjej här, Jag mår fördjävligt men Måndagen är avklarad.Tjoho
Jag har ont i hela kroppen, halsen och öronen värker och lite snorig.
I morse tänkte jag att jag åker till jobbet och tar en lugn dag men jag kom 8.10 och gick strax innan 14
de vart pyssel i lokalen, papper, möte, posthantering och planering mm
Ska försöka klara av morgondagen oxo.
Nu när jag tänker efter så vart jag skit förkyld hela förra påsken också. Jag kom ihåg att jag låg och grinade för jag vart så sur och tyckte synd om mig själv för alla var ute och grillade, solade  mm för  förra året var det verkligen kanonväder.
 
Nu När jag kom hem gick jag och la mig  1 timme, dags för  lite mat och sen ett avsnitt av jordskott och kl. 20.00 är det  Parneviks
 
 Ha en fin kväll // Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Krya på dig!!

2015-03-30 @ 22:22:06
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Usch, känns som att verkligen alla är sjuka nu!
Krya på dig!!

Kraamaar

Svar: Tack gums
Maria Höglund

2015-03-31 @ 19:14:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0