Bra dag

 Vaknade super tidigt i morse 
Den första i familjen åkte 5 i morse och den andra kl, 5.45 och självklart ska jag morgon gagga med båda så det var bara att kliva upp klockan 6!
Jag var på jobbet redan kl 8, 

Vid 12 tiden gick jag och Kia ( chefen) i väg på ett lunch möte , vi fick gå igenom  saker i lugn och ro, lite planering och tankar rörande våren 👍
Vid 14 var vi klara med mötet, då tog vi en öl och en dagens 
En öl vart 4 för min del
Inte ofta , eller nästan aldrig man e små lullig vid 16,30 tiden 

Vi skiljdes åt och jag gick och handla innan Kalle och Sune mötte mig i c🐸
Tack grodan för sällskapet och tack Kia för en trevlig em❤️

Väl hemma så har ALLA ätit rester, så himla skönt med rest dagar 

Nu mys och farmen // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0