Dåliga samvetet

I dag när jag kom hem från jobbet så knackade det på dörren 
Det var hon som hade festen i lördags, dom ovanför mig!
Hon kom med stans Ågren 
Hon var jätte ledsen för allt dom orsakat och jag fick chans att tala om vad jag kände och så visade jag bränn hålen på ute möblerna 😒

Jag sa till henne att nästa gång hon ska ha fest så vill jag ha en varning före 
Då svarade hon
- jag kommer aldrig mer ha fest 
😀👍
Det vore ju kanon .
Jag sa att jag godtog ursäkten såklart men att mitt tålamod är zipp zero nada

 No more //  love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj ja hon fick nog verkligen dåligt samvete haha... Men snällt av henne att ändå komma och plinga på!

Kraaaamar


Svar: A det tyckte jag var strongt, lite berodde på att hennes mamma var fett arg och sagt att hon måste be om ursäktKram maria
Maria Höglund

2015-03-31 @ 19:16:37
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0