Hey Ida

 
                                               Hej Ida....
 
 
Sandra sa att du läste min blogg från Bangkok (puss)
Mysigt...
Hoppas du har det fint,(men det vet jag ju att du har)  vi saknar ditt smile här hemma men vi ses i Juli på drink kväll när du e tbx ett tag.
Här hemma har det varit kanon väder sista veckan med ca 10 grader och sol men på Fredag ska det bli snö igen. Suck.
Balkongs möblerna är framme och det börjar blomma på plätten.
om du kommer över så ska du få falukorv & makkisar hahaha....
 
     Lite news
Nöjesbladet avslöjar att Mikael Persbrandt har skrivits ut ur de kommande ”Beck”-filmerna.

Nu bekräftar stjärnan själv nyheten på sin officiella Facebook-sida. ”Mikael har filmat klart ”Beck”, skriver Persbrandts amerikanska agent.

HAHAHAHA

                  NEWS FOM SVEDALA.......

 

                              Finisar...
Ha det bäst Ida så ses vi om några månader och här på bloggen.....
     LOVE MARIA
 

Kommentarer
Postat av: ida

heej maria!
ja jag går ofta in och läser när jag behöver en dos av de goa livet där hemma. ni verkar ha de så mysigt där hemma i vårsolen !
din famij ska va glad att dem har dig, så som du donar o lagar awesome mat ;D
saknar er ! Vi ses i sommar !
tusen pussar o kramar till dig

Svar: Tack Ida sötis
Ja det gör vi 😀❤️❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-03-31 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0