Lördag 14 Mars

Jäklar vilken effektiv dag.
Jag Skulle ju INTE GÖRA någonting men så blev icke fallet.
Jag började morgonen med jobb, Jag handlade frulle till jobbet och fastnade någon timme på jobbet innan jag vart hämtad för att åka till barnens farmor & farfar i Nacka.
Vi stannade ett tag hos G & J och pratade lite, sen fick jag hem Max byxor som farmor sytt åt honom, hon lappade alla hål Bla. och jag fick 2 förkläden av farfar som jag kan ha när jag lagar mat. Tack för det....
 
När vi hade varit hemma hos dom åkte vi hem till Bästa Björn & Jeanette (min svägerska och svåger)
Å vad jag älskar dessa 2.
Jeanette  & Björn hade bakat en jättestor rulltårta och dom hade dukat fint på uteplatsen så vi satt i solen och surrade massa strunt.


  Aldrig tråkigt att hänga med dom 2.
 
När vi var klara där så var det dags för Ica Maxi, storhandling för kommande vecka
På matsedeln v 12 står Bla.
Makaronilåda
enchilada
fläskfilé gryta
korv stroganoff
fisk
skinksås och pasta
 
Väl hemma så badade H lilla Sune och klippte hans klor 



                FINA      SUNE 

jag städade och plocka in varorna och lagade mat.
Jag hann även sitta i solen ca 1 timme......
 Inga latdagar här inte.
 
   Mycket text //  Love MARIA
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha så söööt där i badkaret! Imorrn ska jag ta och bada Kalle då han behövde vara helt ren inför veterinärbesöket.

Kraaam

Svar: Ok hoppas att allt går bra för Kalle ❤️
Maria Höglund

2015-03-15 @ 21:14:46
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0