Lunch date

 
I dag har jag haft ett möte / lunch med en av mina ungdomar, Vi åt kina mat och satt och pratade.
Vi pratade allvarliga saker, bra saker,  roliga saker och om samhället och vår framtid.
Det här är en ungdom jag är mycket stolt över för det går väldigt bra och den här ungdomen är så duktig och brinner för mycket.
Personen jag pratar om kan vara en bra förebild för många personer..... Glöm inte det.....
 
När vi var klara så hade jag ett annat möte. men när min dag var avklarad så sprang jag till KappAhl och köpte lite trosor, det var 3 betala för 2. Tummen upp för det...
sen handlade jag lite på Ica och nu är jag hemma igen.
 
Fasiken va kallt det är ute, blåsigt & jävligt.....
 
   // Love Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0