Vädret/ våren

I dag var det verkligen vår 
Å så härligt ☀️☀️☀️☀️
Jag somnade sent i går, jag var inte hemma förs kl 00,30
Somnade kanske kl 01,30

I morse vaknade jag 8,30

Jag hade redan planerat på lördagen att fixa min uteplats/ balkongsdelen i dag söndag om solen Kom och det gjorde den med besked, 19.8 grader på min balkong👍

  Först så kände jag bara att jag inte pallade röja allt , massa saker!
men sen åkte allt ut från balkongsdelen ut på gräsmattan i en jävla fart och vattenslangen åkte fram, jag skurade trä altanen och möblerna och sen ställde jag ordning allt, lite småfix kvar
Ute på plätten vart det också en del rensning i rabatter, jag slängde 3 säckar med skräp 👍

  Här kommer före och efter bilder

              FÖRE




                   En salig röra 


                       EFTER 


  Nu ska det bara till massa blommor! 
 
    //   Nöjd tjej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0