Vem är du ?

 

Jag är nyfiken på:

1. Varför läser du min blogg?

2. Vilken är din favoritlåt?

3. Vad är ett MÅSTE i lösgodispåsen?

4. Din absoluta favorit maträtt?

5. Det äckligaste du kan tänka dig i maträtt?

6. Är du singel eller bunden?

7. Är du en positiv eller sur skit?

8. Vad skulle du behöva just nu?

9. Vad vill du läsa mer av i denna blogg?

10. Vad jobbar du med?

11. Vad tycker du om mig?

12. Vad tycker du om bloggar i allmänhet?

13. Längtar du också efter sommaren?

 

       Love Maria


Kommentarer
Postat av: Felicia

1. Jag tycker att det är en lättsam blogg, är inne o kikar flera dagar i veckan:) (har nog aldrig kommenterat)
2. Favoritlåten just nu är Howlin´ mama med Top Cats
3. Lysmelk!
4. Älgfilé och ryggbiff i all ära, men stuvade makaroner och falukorv är det göttaste!
5. Leverstuvning!!
6. Sambo och bunden sedan 4 år tillbaka
7. Alltid positiv!
8. Jag behöver värme, sol och lediga dagar :)
9.Tycker att du har en skön blandning av allt, fortsätt så!
10. Jag jobbar som biblioteksassistent
11. Har aldrig träffat dig, men du verkar skön!
12. Jättekul
13. OM jag gör, tyvärr så ska jag jobba HELA sommaren.

Svar: Å tack för ditt svar tjejen
😀
Maria Höglund

2015-03-25 @ 18:52:03
Postat av: Medberoende

Haha åå detta ska jag svara på!

1. Jag läser din blogg för att det numera känns som att jag "känner dig" på något sätt då jag följt bloggen i så många år, så jag vill helt enkelt veta vad som händer i din vardag :)

2. Jag har ingen favoritlåt för tillfället haha, det går i perioder.

3. Haribo fruktnappar plockar jag alltid först!

4. Jag ääälskar lax

5. Pass på denna fråga om äckligaste maten

6. Singel

7. Jag försöker vara mer och mer positiv, men i många år har jag varit åt det negativa hållet

8. Lite ledighet skulle jag behöva nu

9. Jag tycker innehållet är bra som det är!

10. Jag är med i djurpasstillverkningen haha.

11. Jag har aldrig träffat dig, men du verkar som en sån människa som alla behöver i sina liv typ!

12. I allmänhet är att läsa bloggar ett bra tidsfördriv tycker jag

13. Ja, jag längtar riiiktigt mycket till sommaren!

2015-03-26 @ 19:18:23
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0