Bla Bla Bla

Plattan i mattan.
Herregud, vart tog den här dagen vägen ?
kom till jobbet tidigt i morse. Ny ungdom började idag. roligt.....
 
kom nyss hem,  för efter jobbet så åkte jag till Farsta .
 
Det är massa förändringar i mitt liv just nu, jag med mina diagnoser kan ha svårt för förändringar till en början  men allt kommer bli så bra.
Det blir skoj men jag tänker på DET  24/7.
 
Jag har också massa att göra privat och det är fullsmockat i kalendern fram till midsommar men sen har jag lite lugnt helgerna  mellan den 24/6-8/7
sen full upp igen hahahaha / Galet.
Jag ska åka till Mamma på Fredag och lördag, jag ska hjälpa henne med lite saker, mamma har varit dålig ett tag, jag är faktiskt lite orolig för hennes hälsa....Jag ska ta ett snack med min envisa mamma !!!!
Jag har köpt lite saker som mamma bett mig köpa här i sthlm , Bla, på Lagerhause en butik som inte mamma har i närheten av sig.
 
På Söndag blir det jobb
 
Just nu har jag en blogg paus mellan jobb, planering och annonser.
Hörde precis älsklingen säga så här
 
- Och allt är bra ???????
 
Han håller på att ruttna på mig för jag är så inne i mitt planerande och sms:s mm
Jag är typ inte kontaktbar,
 
HAHAHA NU SKA JAG STÄNGA NER DATAN OCH TELEFONEN OCH UMGÅS EN STUND.
 
Hoppas ni får en bra Måndag kväll // Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Ge mamma en kram från mig. Kram

2015-05-26 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0