livrädd & tankar

     
Jag är ju så sjukt nära mina grabbar,Jag älskar dom mer än något annat på denna jord.
 vi umgås och pratar om allt, I dag på Vc så fick jag och Kalle värsta skratt anfallet inne hos läkaren, bara sådär , så läkaren trodde nog vi var knäppa, men jag & kalle kan bara titta på varann och förstå vad vi menar och bara dö av skratt, I dag gjorde dr så mycket konstiga saker så jag kunde inte ens titta på Kalle för då var det kört. Jag fick stirra ner i knät för jag kunde de inte hålla mig och Kalle såg det så han började as garva på nytt,
Stackars farbror dr.....
 
          Men nu till mina tankar.
Vad skulle jag göra om något hände Max eller Kalle ???
Jag tror allvarligt  inte jag skulle klara av det !!!!
Jag är ju extra orolig nu när vi väntar på röntgen av Kalles huvud.
Tänk om .......
Tänk om vi skulle få ett negativt svar, bara jag tänker tanken så dör jag inombords
Jag får typ panik och kan inte andas av själva tanken
Fy fasiken.

 
Jag blir helt förstörd när jag tänker tanken....
Hur klarar man av det som förälder ?????
 
Nu hoppas jag att det inte visar något såklart men tanken dyker självklart upp
Jag får PANIK
 
 //  Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Förstår självklart att du blir livrädd, barnen är det viktigaste man har och du verkar ha så fin relation med dina.
Jättebra att du ser till att de får kolla upp honom ordentligt så att oron kan lägga sig.

Svar: Tack för dina ord
Maria Höglund

2015-05-19 @ 07:04:34
Postat av: Annica

Jag håller tummarna för vår Kalle ❤️ Kram

2015-05-20 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0