Negativt

När vi var hos doktorn i Måndags och tog prover på Kalle så sa doktorn  så här
- om inte proverna visar något så hör vi inte av oss......
 
I dag när jag kommer hem från jobbet så ligger det ett brev från VC i brevlådan där doktorn skriver att Kalles prover visar förhöjda blodvärden....
Han vill att vi tar nya prover om 14 dagar
 
Jag har ingen aning om vad förhöjda blodvärden betyder på läkarspråk......
 
Usch....
Vi får snällt gå upp och ta nya prover om 14 dagar och vänta in tid för magnet röntgen.
 
 Jag gillar inte det här..... Kanske inte är så allvarligt ändå......
 
 

Sen har min jävla rygg fackat upp på kvällen, kan knappt komma ur sängen när jag ligger ner..
Tagit 2 citodon. Hoppas det släpper snart.
 
Detta var ett negativt inlägg....
// Maria

Kommentarer
Postat av: S

Stod det bara förhöjda blodvärden? Eller förhöjt blodvärde? Blodvärde = Hb (hemoglobin)...

Svar: Stegrat blodvärden (Hb )
Maria Höglund

2015-05-20 @ 20:02:00
Postat av: S

Förstår att du är orolig! Inte kul alls att få ett sådant besked 😢😢😢

Svar: Du som jobbar inom vården, vad kan det betyda ?
Maria Höglund

2015-05-20 @ 20:02:41
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att det inte är något allvarligt!!!

2015-05-20 @ 20:03:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Håller tummarna för vår Kalle! Kram

Svar: Tack 💜
Maria Höglund

2015-05-20 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0