Så bra

Den här skylten gillar jag men så långt ska det inte behöva gå
Snälla! lämna inte era hundar i bilen nu när kanske värmen dyker upp.
 
 
 
    Extra kram till......
 
Sen skulle jag vilja bara säga ett extra hej till 3 av mina trogna läsare
Susse, Ida och Beatrice som läser min blogg , eftersom ni inte har egen blogg så kan jag inte svara och säga hej till er när ni kommenterar.
Ni andra trogna bloggare/läsare brukar jag försöka kommentera ofta.
Kul att jag får följa er alla i eran vardag.
 
             Kram maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Oj de var en baddare till skyllt :)
Kram

2015-05-20 @ 20:56:59
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra skylt, men jag tycker inte sådana ska behövas. Hur dum får man vara som lämnar hundar i bilen. Tyvärr är inte sista idioten född ännu:(

Svar: Nä tyvärr inte
Maria Höglund

2015-05-21 @ 08:27:44
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Susse

Tack för den fina hälsningen =)

2015-05-21 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0