Spa pedikyr

I dag skulle jag träffat en gammal vän på en lunch date men hon avbokade för hon var sjukt bakis 😀

Då bestämde jag mig för att åka ner till port 73 och blomsterlandet 
Men hux flux hamnade jag på en pedikyr 

Jag drog en spontanare 
Så himla skönt 
Det tog ca 45 min och medans man får pedikyr så är det massage i stolen 




   Mycket fräscht & duktig personal 


           Baby lena fötter 


        Nylackerade tånaglar 💜
Det var verkligen så värt det 💜

 Jag var på blomsterlandet och köpte 4 till blommor till min sista blomlåda & en häng petunia 

I lådan vart det förget mig ej och Margarita 
Ljusrosa & blått 

  Bild kommer i morgon 
Nu dags dörren dusch och sen in mot Globen ❤️❤️Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Najs med pedikyr! 😄 vad för något händer i Globen?
Hoppas kvällen blir bra!
Kraaamar!

Svar: Lite party på olerys 12
Maria Höglund

2015-05-02 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0